-->

Friday 23 November 2012

Aku Mentor Berkaliber ?


Adakah mentee anda mengatakan.............,
Serious best laa mentor aku. Cara dia cakap pun dah buat aku terpaku. Hebat betul dia. Memang tabik spring laa !
 atau.......,

Boring giler ! Monotonous je. Aku pun boleh cakap kalau setakat baca silibus. Hampeh je! Nak jadi sangat mentor. Huh !

Komen anda pada mereka......., bagaimana ?

Semua datang dan bersemangat, walaupun ada seorang yang agak liat tapi masih tetap bersama kami menjalankan Smart Group. Kami bagaikan 1 happy family. Alhamdulillah ^^

mungkin juga begini.... ?

Setiap kali Smart Group, sorang dua je yang datang. Tapi takpa laa, asal buat. Silibus kena habis, kalau tak nampak sangat aku tak bertanggungjawab.


Anda mentor berkaliber ? Benarkah ?
Jangan lupa untuk mengisi spreadsheet ini sebagai penilaian keberkesanan Smart Group anda!

Irbid

Amman

Mafraq

Mu'tah

Terima kasih atas kerjasama anda.
Moga Allah permudahkan urusan kalian.. amiin..

0 comments:

Post a Comment